poniedziałek, 15 czerwca 2015

Witam ^^

Ostatnimi czasy, bardzo wzrosła aktywność czytelników na moim asku. Z dnia na dzień, liczba moich Obserwatorów zwiększa się i zwiększa!  Jest to dla mnie, naprawdę przemiłe zaskoczenie, jak i zarazem niezmierny zaszczyt, ponieważ nie spodziewałam się takiego rozgłosu co do mojej osoby. Wraz ze wzrostem czytelników, wzrosła również liczba próśb, dotyczących założenia przeze mnie bloga. Po długich namysłach i Waszych zachętach - postanowiłam wkroczyć w świat blogowania i dzielić z Wami jeszcze więcej mnie. Mam nadzieję, że zachęcę Cię do czytania moich notek, a tym bardziej nie zanudzę na śmierć!

No to jak? Chyba przyszedł czas, abym się przedstawiła! Co Ty na to? ▽・ω・▽   

Nazywam się Olga Sałacka, lecz w internecie noszę imię Nanami-Chan. Jestem 16-letnią dziewczyną, która urodziła się 16 marca 1999 roku. Mieszkam w Wielkopolsce, a dokładniej w Kościanie - niewielkim mieście liczącym około 24 tysiąca mieszkańców i znajdującym się 48 km drogi samochodowej od Poznania. Od prawie roku jestem Otaku i interesuję się Japonią - a najbardziej jej modą uliczną. Preferuje styl Nu oraz Pastel Goth - sprecyzuję Ci to w następnych notkach. Kolejnym moim wielkim zainteresowaniem jest sztuka. Po przez słowo 'sztuka' rozumiem nie tylko prace artystyczne, ale i piercing, styl ubioru, oraz tatuaże. Kocham rysować, a od niedawna zaczęłam również przygodę z farbami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz