poniedziałek, 15 czerwca 2015

Sesja z Misią

Dni Kościana dobiegły wczoraj końca. W sobotę nie udało mi się na nie wyruszyć, jednak w niedzielę spędziłam trochę czasu wraz z Misią na koncercie Rafała Brzozowskiego. Nie jest on moim idolem, ani osobą, której muzyka mnie urzeka, więc nie bawiłam się tak dobrze jak ona, jednakże muszę stwierdzić, że nie było aż tak źle... Wróciłyśmy do domu troszkę po 24:00. Wykąpałyśmy się i zabrałam się za kolejne obrabianie zdjęć z naszej sesji, którą zrobiłyśmy w moim ogrodzie tego samego dnia około godziny 16:00. Chciałabym się podzielić z Wami jej efektami!
















Zapraszam również na blog Misi; msmisia163.blogspot.it.

1 komentarz:

  1. Ona jest Mega, moja ulubiona YT, stylowa Turqusiczkożniczka. Chciałbym ją widziec jako Giantesska :) (w dodatku chodzi w sukienkach i rajstopach czy Podkolanówkach) z tym nietypowym charakterkiem by wyszło co oglądać. Aaaa... i ma mega Sexowne kształtne usta :)

    OdpowiedzUsuń