poniedziałek, 15 czerwca 2015

Egzaminy gimnazjalne

Ohayo!

Jest 11:30. Gotowa sukienka wisi już od wczoraj  na zielonym wieszaku i oczekuje jutrzejszego poranka. Właśnie skończyłam czytanie notatek, znajdujących się w moich zeszytach z geografii, z zakresu trzech lat. Uch... Mam dość. W piątek i sobotę, przerobiłam tak historię, a wczoraj WOS. Od kilku dni; rano i wieczorem biorę leki na uspokojenie i wyciszenie organizmu. Czy tylko ja tak to przeżywam? (ノдヽ)
Dokładnie za 20 godzin i 40 minut będę w szkole oczekiwała wejścia na salę gimnastyczną i losowania miejsca. O 9:00 rozpoczynam trzydniowy ciąg testów gimnazjalnych! Jutro piszę część humanistyczną. Pierwsza godzinna będzie to historia z WOS-em. Po jej ukończeniu wracamy do swoich szkolnych klas na półgodzinną przerwę, a następnie znów idziemy na salę gimnastyczną i znów losujemy miejsca na których będziemy siedzieli tym razem - przyjdzie wtedy czas na część z zakresu języka polskiego. Sądzę, że będzie ona prosta. Mam nadzieje jednak, że nie otrzymamy jakiegoś kretyńskiego tematu rozprawki   (╥_╥)

Środa - to fizyka, chemia, biologia, geografia, oraz oddzielnie matematyka. Tym dniem stresuję się chyba najbardziej, a w zasadzie pierwszym testem, ponieważ nie przepadam za chemią i biologią... Czwartek, czyli mój upragniony koniec to języki; ja zdecydowałam się na podstawę i rozszerzenie angielskiego. Do wyboru mieliśmy jeszcze niemiecki.

No to co? Powodzenia Trzecio-gimnazjaliści! Damy radę! Bo jak nie my to kto?
O właśnie! Po testach będę miała więcej czasu na blogowanie, zatem na pewno pojawi się tu więcej postów w krótszym czasie, to samo tyczy się też Aska ヽ(*・ω・)ノ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz